8 September 2010

Ouh Eva

Ahha , ni plak kesah group Eva . Aku pown tataw dri mne asalnye cte ni . Brmule dri Affiq yg invite aku join group Eva kat Fb . Excited gle aku time tu sbab aku tak knal dea , ttbe invite aku . Hahah , aku pown dgn selambenye join je n tuka nme aku Alyn Eva . Ouh yeah , mang sdap nme tu . Ahha , satu hri ni Syamel ckap Eva de event bukak pose . Perhhh , aku egt tamaw g coz tade mmbe tpi dea ckap leh ajak Farie . So , aku oke ajelaa . Kne byar RM15 . Hahah , klaka doe aku egt blik time Affiq mntak wit . Aku maen bg je , even tak knal . Haa , September 2 kami ke Malay & Thai Restaurant . Aku tgok dri jauhh mcam rmai je , segan aku . Ttibe , Farie cancel la plak nk join coz nk g Ipoh Parade jmp pkwe dea yg dtang dri jauh . Aku kalo tak , maw cancel gak tpi Hazrul n Affiq suda tnggu kt dpan tu . Hahah , lpas Farie blah aku maen dok je , sblah sape ntah . Hahah then kne tuka tmpat g mje laen . Aku dok kat sblah Lalink n Hazrul . Mnyesal dok stu coz mmisahkn dyowg , hee . Pe pe pown , thanks kat kowg coz invite aku . Ahha , t de event pe pe invite aku lg aw . Hahah , best lpak ngan kowg .



Affiq


Rain




Yen


Megat


Ajim


Amin


Ada

Damnly miss this moment :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.