15 Februari 2011

L to the P

Assalamualaikum ! Hehe .
Boring larhh hri ni , so na story mory cket psal L & P ni .
Kowg ase pe mnde L & P ?
Mstilahh lesen ! Haha .
Bru bru ni aku ngan Farie abeskn mse ltihan 10 jam utk test JPJ .
Yelahh dri Form 4 pgang lesen L jerkk , haha .
So , ktowg pown g laa LSA every Sabtu & Ahad .
Kt LSA tu jumpe bykk owg .
Athirah , Nazreen , lgi sape sape laa .
Then , ktowg wat Ujian Penialaian .
Hah , ade ke ptut dpe tulis situ aku ta tgok blakang ?
Wea , aku tgok laa wea !
Haihh , tapelaa lulus jugaa .
Then , smpai laa mse yg wat aku cuak !
Test JPJ !
Hahah , awal aku bngun hritu .
Aku grak sndri ngan Farie .
Smpai sne ktowg tgok laa gliran num bpe .
Ouhh yeahh aku num 37 , last last Sesi I .
Hehe , oke la coz ta rmai sgt owg .
Smpai je gliran aku , ceyyy aku ride moto tu ngan muke confident .
Hahaha tpi na dkat naek titi tu aku sengihh , tataw npe .
Haha , then wat emergency brake !
Ade ke ptut brek kaki ta mkan ?!
Last last na dkat smpai line hjung tu , aku gune brek tgn je !
Hahah , lgi skittttt je na kne line tu .
Huh ~
Then kte skip cite k , hahaha .
Stlah lme mnanti , akhirnye aku pgang jugaa lesen P .
Huwaaa ~
Gmbar lesen P aku sangat gemukks !



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.