1 November 2011

Rombongan ..

October 28th
Well , hari ni aku bangun luar biasa sikit pukul *pm .
Then lepas mandi solat semua , guess what ?
Apa lagi , online la .
What a bored life ?
=='
Erghh okayfine , hidup aku tak seceria korang .
But .. who cares ? Haha aku dah cukup happy dengan life aku .
*Just bored a bit

Ahah **sambungsambung

Malam tu *about 11pm aku tolong mak aku dekat dapur ?
Tolong apa ? Untuk apa ? 11pm ? *Hell yeahh
Esok orang PERKEP nak datang melawat bonda saya .
PERKEP ? Dammit , tak tau korang search jela Mr. Google .
*Persatuan untuk isteri anggota Federal Reserve Unit [FRU] atau pun
Polis Simpanan Persekutuan [PSP] .
**Alahaii yang selalu jaga masa football tournament tu .
***Tak tau juga ? Kau pergi BUNUH DIRI la , kau bukan MALAYSIAN !
Pfffttt >_<

Okay dengar cerita mereka nak datang 15 orang .
So bonda saya nak sediakan breakfast untuk mereka sekalian , sebab depa semua nak datang pukul 9am .
*Kata mereka lahh
**Biasalahh janji Melayu
Malam tu , tangan aku bau udang .
Ya lo , aku kopek kulit udang .
Then malam tu bonda saya buat kek coklat dan agar-agar santan kesukaan saya .
Nak tahu sesuatu ?
Okay aku tak tdo malam tu .

October 29th [Saturday]
Lepas je azan , aku bergegas ke kamar mandi ambil wudhu' .
*Chewahh
Lepas je solat , aku update status morning then chat sebentar bersama Mr. MewIz .
**Untunglaa orang tu keluar hari ni , haha . Have fun . (:
Then bonda meminta pertolongan lalu aku bergegas mandi di kamar mandi di belakang .
***Ada water heater , lalala ~
Selepas mandi , bonda menyuruh aku mandikan Chiko .
****Well , aku tengok Chiko dah macam orang minyak .
*****Opss ! Kucing minyak .
Ishh ni mesti jatuh longkang ! - Kata bonda .
Aku pun mandikan Chiko , siap bersyampu lagi haha .
Lepas mandikan beliau , aku lap lap la badan dia .
Kesian dia , mengigil so aku lap lap sambil peluk dia .
Lama sikit tu dia mengendeng nak bermanja plak .
Oh maaf Chiko , saya kena tolong bonda .
Chiko pun merajuk lalu duduk di atas meja *port merajuk .
Lama sikit tu tertidur plak **sumpah comel ^^
Then aku pun tolong laa bonda saya .
Potong sawi , potoong daun sup , basuh cawan , blablabla .
Kemudian datang la plak makcik saya , Pn. Saodah .
Kedatangannya banyak membantu kami .
Tidak lama lepas tu , tiba plak kaklong saya Pn. Suzanna .

Kedatangannya juga meringankan beban kami dua-beranak ni .
Terima kasih kami ucapkan kepada semua , hehe .
Then tibalah 2 buah van Polis , 1 Perodua Alza , 1 Proton Waja & 1 kereta apa aku tak tau .
Err lebih 15 orang ni , tak apa tak apa .
*Pendekkan cerita .
Inilah hasilnya . .
.
Err tidakku sangka kena ambil gambar plak .
Dengan muka comot , aku pun pergilah bergambar *buat muka comel .
Then lepas dah kemas balik semua tu ...



T A D A A A A . . . !
Inilaa kerja aku , haha tak ada life kan ?
So what ? Tak hairan pun .
*Hikmah tak ada duit , jaga rumah kbye !
So mata dah berat dah ni *berapa ekor setan bergayut pun aku taktau .
So , good night world .
Sweet dream sleep tight .

*Does this count as annoying ?
**Look at that fluffy unicorn !
***It's so fluffy , i'm gonna die !
****It's so fluffy !
*****Whaaaat ?

*Cik Alyn sedang bermimpi Cik Agnes*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.