20 November 2011

Part II , here i come !

November the 20th
Yeahh hari ni bangun sangat awal sebab nak sambung kemas barang nak bwak UiTM .
Dah siap semua tu , bermulalah perjalanan kami dari Ipoh ke Seri Iskandar .
Hell yeahh , aku dihantar oleh sepupu aku bukan family aku .
Aku banyak diam je *Nak abah yang hantar ! D'=
Then dah sampai tu aku terus pergi bilik letak barang , tengok Ieda dah ada .
Err aku amik katil atas , sebab nak locker besar .
Mula tak kisah , tengok barang aku banyak nak buat cmana .
Kesian Husna locker comel sangat , tunggu aku habis kemas barang aku , then share okay .
So lepas barang semua dah bawa masuk bilik , aku follow Husna pergi pejabat .
Guess what ? Makcik garang tu kata bilik kami tak ada kunci !
"Biasanya diorang tak kunci pintu"
WHAT THE HELL IS GOING ON ?!
Then follow Husna pergi Bandar U beli makan , bungkus je .
Lepas tu pergi rumah kawan mak dia plak , area situ .
Balik tu singgah Kedai Runcit Rahmath kejap .
Aku beli lock , lock tertinggal atas katil hee .
Lepas tu balik bilik .

Lepas lunch tu , sambung kemas barang .
Haha rupa-rupanya aku bawak la lock .
Then tak habis pun kemas , nanti sambung .
Okay , enough said .
Nak rehat , bye .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.