23 Februari 2012

Akukah ?

Assalamualaikum !

Sejak kebelakangan ini , saya selalu berasa sedih yang teramat sangat !
Tapii , saya buat troll face je .
Haha tetiba -,-

Tapi tak apalahh , maybe itu adalahh balasan dosa-dosa saya sebelum ini ?
Ataupun dugaan Allah swt semata-mata yang mahu menguji saya ?
Itu saya tidak tahu , tapi kalau betul itu adalah balasan saya alhamdulillah .
Sebab Allah dah menghapuskan dosa saya .
Apa yang saya ingin katakan di sini , janganlah kita menganiaya sesama manusia dan makhluk Allah swt .
Fikirlah perasaan orang lain juga ye ?
Bayangkan perasaan anda sekiranya anda berada di tempat orang lain ye ?

Terima kasih kepada seseorang , lalala ~
Terima kasih kepada kawan-kawan yang mengajar saya berlakon dalam diam .

*Pembaziran air mata yang berlaku ketika menguruskan FSKM Cinema itu merupakan salah saya sendiri , harap maklum .

P/s : Sakit hati ! :DD
P/s lagi : Jangan disebabkan satu keburukan , seribu kebaikan dilupakan . Saya makhluk Allah swt yang tidak sempurna , seperti anda . Saya boleh menerima kekurangan pada diri anda , kenapa anda tidak ? Saya sama seperti anda , kita manusia .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.