5 September 2012

Team Beraya 2012

Assalamualaikum semua !
Hehe apa khabar ? Lama gila ouh tak update blog ni .
Berhabuk dah kot -.-

So nak story mory ni , hehe best :)
Apa yang best ? Hehehe 3:)

Hari tu [Sabtu , September 1st] hampir satu kelas kitorang pergi beraya . Hehe berapa orang eh ? Kejap lupa -.-
Aku , Alya , Bella , Husna , ET , Umi , Ika , Apiz , Amir , Faiz , Syuk , Jenab , Azril , Mueiz , Hariz , Ery , Naqiu dan Daus .
Heh , kira berapa orang situ . 18 kan ?
First time keluar ramai-ramai cam gitu .
3 kereta ouh , Avanza and 2 Viva .
Dari awal lagi taknak naik Avanza sebab aku tahu akan duduk belakang .
So aku naik Viva , Alya drive :)

Mula-mula kitorang pergi rumah Umi dekat Kg. Gajah .


 Gambar dengan Alya ni je yang ada :)



Okay , cukup semua gambar di rumah Umi .
Rehat kejap , ni gambar dalam kereta plak hehe :D


Okay habis iklan .

Lepas pergi rumah Umi , kami gerak ke rumah arwah atuk Jenab .


 Aku taktau apa motif 'awek' sorang sesat dekat belakang tu haha .
Rumah ni paling best sebab terasa la suasana kampung :)
Hee lepas tu kitorang gerak pergi rumah Ery .
Tapi sebelum tu singgah masjid , solat Zuhur .


Masjid ni sangat best sebab sejuk , ada aircond hehe .
Rasanya Hariz jadi imam kot masa ni kan ? Kan ?
Haa then kami teruskan perjalanan ke rumah Ery .
Sampai je dekat simpang rumah Ery tu , satu kereta aku menjerit .
Laut ~ Laut ~
Bapak ahh best gila rumah dia dekat laut ~
So aku dengan Bella pun buat sesi photoshoot dekat laut tu :DD


Heii semua tak percaya kitorang beraya dengan bas ?
Okay memang lah sebab aku dah mention awal tadi , 3 kereta -.-
Aku dengan Bella jumpa bas ni masa jalan-jalan
And gambar ni memang cerah sebab kitorang tak reti nak adjust DSLR Naqiu
Haha -,- 
 





 Then Apish datang cari Bella , auww jealous T_T
Haha gambar yang dah nampak tu , Apish la yang adjust balik haha .
Eh , diorang siap buat pre-wedding photoshoot lagi tau :3
Haishh rugi tak angkut Mr Ikhmal hehe .
Tak apaa :3
Then kami gerak ke rumah Hariz weee ~

  
Rumah Hariz paling best sebab ada chicken chop and spaghetti .
Then ada mashed potato , coleslaw , puding .
Perhh lapar ~



 Pasaipa entah depa dok berani sangat pegang arnab tu -.-


Paling suka gambar ni sebab semua orang nampak ceria :3
Hee lupa masa ni Azeera , Que and her bf join the club .
So dah 21 orang kot :3
Then gerak rumah aku wee ~
Sorry la rumah aku kecil je hee -.-


Satu gambar je dah cukup hehe .

Thank you korang sudi datang rumah aku :)
Eh thank you semua sebab buat aku happy even masa tu tengah down gila .
Tapi malam tu aku happy balik sebab kembali ke pangkuan ...
Hehe thank you sangat-sangat .
And sorry if ada susahkan korang or buat korang terasa hati .
Next year buat rombongan lagi okay ?
Saaaayang korang :)

Sekian , terima kasih .
Assamualaikum :3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.