9 November 2012

Mine :D

Assalamualaikum semua ! 
Hehe excited kejap nak type blog ni pukul 4 pagi kan -.-
Well tak boleh tdo sebab baru cek result .
Result ? Yeah result untuk pelajar diploma UiTM :D
Jeng ! Jeng ! Jeng !
Alhamdulillah tak repeat apa-apa !!
Ku sangka kan repeat Calculus II , alhamdulillah !!
Ya Allah , terima kasih .
Yang lain semua okay , alhamdulillah .

Ikut urutan , tengok yang mana dulu -.-
 1 - Cek lulus ke tak . Alhamdulillah tak ada 'GA' di situ :D First cari Calculus II then baru tengok yang lain . Yang repeat pun alhamdulillah much better daripada sem lepas .
2 - Cek GPA . Alhamdulillah GPA naik banyak la jgak kot hehe :)
3 - Cek CGPA - Alhamdulillah , CGPA still atas 3 walaupun mnurun 0.04 .

Wahh kali ni betul-betul berazam nak study betul-betul next sem :)
Mr Ikhmal Hariz , tolong kerah saya untuk selalu study okay .
Awak pun study jgak , and hey tahniah untuk result awak jgak ^^
Kita study sungguh-sungguh ye next sem :D
Eh pleasee merayu ni , jangan biar saya banyak main tau next sem :(
Mak , thank you selalu doakan adik .
Yela masa final pun adik selalu kacau mak walaupun mak tak sihat semua .
Tapi mak tenang je jawab "Mak selalu doakan anak mak"
Aww nanti adik nak jadi ibu macam mak :)
Semua lecturer yang ajar saya sem 3 ni , thank you sangat-sangat ajar saya dengan sabar :)

Dengan ini , berakhir sudah cerita sem 3 :)
Nantikan sem 4 saya okay ? :D
Tu je kot , hehe alhamdulillah .
Tahniah bagi yang dapat ANC or DL okay .
Yang tak dapat macam saya ni boleh cuba lagi , insyaAllah .
Sekian , assalamualaikum .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.