8 November 2012

Result :)

Assalamualaikum semua !
So semua cerita pasal result , aku pun sama lah .

Tak cerita apa pun cuma nak membebel dekat sini kejap .
Eh membebel ke ?

Tak adalah just nak wish dekat semua student diploma UiTM seluruh Malaysia yang sedang menunggu result tu , jangan cuak lebih-lebih result tu dah ada -.- Cee cakap orang , aku pun sama haha . Harap-harap semua lulus weeh , aminn .

Result sem lepas yang buat aku serik untuk repeat :(
Ya Allah , luluskan semua course aku . Dah taknak merasa repeat dah walaupun satu paper .
Semoga result korang yang lain pun baik-baik je okay .
Aminn

P/s : Esok kalau dah keluar result jangan tanya aku okay , err jangan cakap pasal result lah senang ! Okaybye


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.