27 Oktober 2010

Problem is Masalah

Hmm , biase laa sume owg de msalah en ?
Aku happy ajerr d skowla but dlam ati sape taw ?
Kdang aku trase gak .
Yela , kalo mmbe aku de msalah , mang wat muke abes laa .
Mang na tnjuk yg dpe de msalah .
But kalo dtanye kate tade pe pe plak .
Mang sngaje laa tu kn ?

Aku ? Aku bia laa happy jerr kt mte dpe .
Aku lg suke kalo ta cte kt owg .
Sowie la kalo aku de cte msalah aku kt kowg .
Ta ptut ahh aku cte , cm na simpati je plak .

Alaa
, bukn de sape kesa pown kalo aku de msalah kn ?
Haha , da biase jugakk la aku hdup mcam ni .
Sunyi owt , tu sbab laa na someone yg bole tman aku .
Someone yg bole jd pndengar setie aku , kawan setie aku tiap mse .
Aku prlukn someone utk bcerite skrang , hmm .
Aku taw aku tade sape sape kt dunie ni .
Tade sape hiraukn aku pown , haha .
So Alyn , cerie jelaa oke ?
Jangan na hrap simpati owg oke ?
Kaw blaja jelaa elok elok so dpat result gmpak kaw stdy je jauh jauh .
Kaw kn na msuk University of Tasmania , Australia tu .

Haha , mang laa .
Aku na stdy ctu .
Bia jauhh cket .
Mne taw , kowt kowt kt cne aku dpat jumpe membe yg mcam aku na .


*Cari balik diari lame :'(


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.