26 Oktober 2010

University of Tasmania

Smalam ade Australia Exhibition kt Hotel Syuen .
Aku g umah Farie dlu , ltak moto .
Then , ayah Farie hntar kami ke situ .
Yela , ta kan na bwak moto plak en ?
Da smpai tu , aku excited gle laa .
Mklumlaa , ta pena smpai ctu .
Hee , da smpai tu aku tcengang .
Tataw pntu tu na tolak ke tarik , haha .
Haha , bru aku na tolak Farie da tolak .
Then , msuk laa aku ngan Farie kt dlam .
Wahh , sjuk gler nyee .
Sib baek ade pkai cardigan .
Tu pown cardigan nipis jepp .

Da naek atas tu , tjumpe Aen ngan Dyyah .
Dpe tgah isi borang .
Dpe kte isi borang dlu bru bole msuk dlam .
Well , aku ngan Farie pown isi laa .
Ade 3 bidang plihan yg dpe bg .
So aku pilih Accounting , Hotel Management , Interior Designer .
Well , tu sume ape yg aku minat .

Tension
je kalo na ekowt family .
Mak soh amik ape ntah , abah soh amik Law .
Yaww , aku hate Law !
Geram je ade family yg ta bole trime kputusan aku sndri .
Bia la aku amik kos yg aku minat .
Ble aku ckap na amik Accounting , dpe pndang rendah glenye kt aku .
Kate Accounting tu utk yg pndai je , blablabla .
Kalo aku na Hotel Management plak , kate kerja ta tjamin .
Interior Designer dkatenye mrepek !
Ckap jelaa yg kowg sume na kongkong hdup aku , na aku ekowt je ckap kowg !

Huh , lek lek ~

Haa da msuk tu , ktowg g ke meja nombor brape ntah .
University of Tasmania , Australia .
Wahh , nme cm gempak je .
Then , owg tu ade tnjuk vid kt sne .
Mang best gilakk la .
Trus tpikat na g sne .
Sblum ni aku ta penah tpikat na stdy mne mne .
Yaww , ni lahh first time .
Aku ngan Farie mohon na wat Foundation Studies with major course nye Business Management .
Well , Business Management pown aku mnat gak pe ?
Hehe , hope aku dpat g stdy ctu ngan Farie .
Mkanan ? Dun worry halal lawhh .
Environment pown best gilaa la , tpi laut ouhh !
Mang best laa stdy ctu .
Lpas tu , g kt meja laen plak .
Ape ntah nme U tu .
Yg psti hospitality laa .
Aku mohon gak , amik Hotel Management dpd amik Cullinary Art .
Hehe , tpi aku na g UTAS jugakk !

Jom Alyn g ctu !

University of Tasmania , Australia .
Well , i'll be there laa !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.