29 Oktober 2010

Topup Pen

Haha lawak bodo je aku egt blik hri tu .
Ade satu hri ni , time Agame .
Ktowg kne wat latihan bdue .
Aku ngan Farie , Yana ngan Miera .
Aku bru tulis , tgok da tade bteri .
Eh tade bteri plak , tade ink la .
Pastu aku ngan confident nye ckap 'Laa , pen aku tade kredit plak' .
Haha then Yana ngan Miera glak glak .
Aku pown plik laa pehal .
Then Yana tnye 'Kaw ta tpup ke pen kaw?' .
Haha bru aku pasan .
Adehh , aku na ckap tade ink laa .
Cmane bley tsasul tade kredit ni .
Kalo ta aku da lupe da psal mnde tu .
Tdi Yana egtkn blik plak , haih jdi bahan je .

Haa , smalam kakngah n family blik .
Kakngah tu kakak aku lawh .
Da kawen n ade ank sowg da 7 bulan lbih , pmpuan .
Nme dea Nur Aleesya Dania , hehe .
Tembam , comel mcam mummy dea .
Da la tu , sgt mnje .
Mrangkak , punyelaa laju .
Kalo race ngan dea , dea mnang aku kalah .
Dea bru na pnjat pnjat skrang ni .
Haish , da pnjat maen lpas je tgan .
Egt da trer sgat la tu na bdiri eh ?
Haha , t kne bli kete jalan dea .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.