21 Oktober 2011

Haihh rahsia saya

Sebenarnya aku ada 2 blog , tapi yang lagi 1 tu untuk rahsia .
Yeahhh rahsia , tak ada siapa tahu blog itu kecuali aku .
Ouh yeahh , tadi Encik Amiruddin [Encik Sepet] tanya aku 
"Siapa lelaki yang dalam blog kau tu?"
Selamber je dia tanya , tahulah aku bahawa dia sudah mengetahui blog aku lagi satu tu .
Blog tu ada satu je post [8 September 2010] , pasal lelaki yang aku suka sejak dari Tingkatan 4 .
Oleh sebab rahsia dah terbongkar , aku delete blog tersebut .
Then aku buat blog baru , ahah .
Ahah okay Encik Sepet pun baru mula berblogging sekarang .
Post yang dia bagi aku baca pun okay la , not bad .
Tak macam first post aku .
Haha okay enough .


So semoga anda berjaya yeahh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.