9 Oktober 2011

Love Cinta Love Cinta

Happy Ending .
Heyy there , mesti korang selalu baca or tengok cerita cinta kan kan .
Tak kisah la dongeng , true story or whatever , still love story .
Paling famous pun Cinderella , Snow White and blablabla .
Aku pun sama dohh ngan korang , hehe .
Bila dah tengok or baca cerita macam tu , aku akan letak diri aku jadi watak dalam cerita tu .
So sepanjang aku tengok movie or baca cerita tu , akulah yang kemas rumah , kena marah dengan mak tiri , kena buli dengan kakak-kakak tiri .
Aku jugaklah yang selalu hilang orang yang aku sayang .
Tapi aku bernasib baik jugak ouhh , ada prince charming plak datang .
Hehe panjang kan cerita ?

Bila dah habis cerita tu , aku sedar tu semua cerita .
Tak mungkin jadi kenyataan , tambah lagi dekat aku kan ?
Yelahh aku tak ada keluarga tiri macam Cinderella .
Aku jgak tak kaya and cantik macam Snow White .
Ahaha agak childish di situ .

Even aku nak masuk 18 tahun dah , aku still ada impian .
Nak putera hati aku melamar aku depan depan , ececeyy .
Even aku tau takkan jadi kenyataan pun , aku still berharap .
Berharap satu hari nanti impian aku akan jadi kenyataan .
Aku nak happy ending macam dalam cerita yang aku selalu tengok .
Nak happy ending macam dalam komik yang aku selalu baca .

Oleh itu , aku selalu beli komik translate Jepun-Melayu .
Tak kisahlahh korang nak cakap aku ni apa , ni life aku lahh .
Semua orang kan ada impian , so ni impian aku .
Hehe , okaylah nanti aku lagi merepek .

Selamat tinggal .

In real . .
Semua harapkan orang yang kita suka tu , suka kita balik kan ?
Aku baru sedar , macam kawan aku cakap 'Suka orang lagi best daripada orang suka kita' .
Betul la apa yang dia cakap , seriously betul .
Tambah lagi kalau orang yang kita suka tu tak tau yang kita suka dia .
Trust me , kau akan rasa happy je bila ada dengan dia .
Bila kau tau dia suka orang lain , hati kau sakit .
Tapi dalam masa yang sama kau still happy , sebab kau yakin orang yang dia suka lagi layak bersama dia .
So kau fikir-fikir , kau tak patut sedih la tengok orang yang kau suka akan happy di samping orang yang dia suka .
Alamak , terharu la plak aku rasa .
Hehe ^^

So , untuk orang yang aku suka tu . .
Always happy okay , semoga bahagia .
Aku doakan yang terbaik untuk korang , hehe .



2 ulasan:

  1. sape yang kau suka? haha boleh tak tanya camtu? :D

    BalasPadam
  2. Taknak bagi tau , tak boleh tanya macam tu .
    Ahaha boleh tak jawab mcm tu ?
    Lalala~

    BalasPadam

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.