9 Oktober 2011

Semester Break !

Heyy there , whazzup ?
Ahaha hari ni dah masuk hari ke-3 aku terperap di rumah .
Hati suruh lawat Wan Abdul Mueiz di KPJ tapi hati juga yang larang aku lawat dia .
Ececeyy , bermadah bagai la plak en .
Apa-apa pun cepat sembuh okayy abangah aku sorang ni , Mueiz .
Semua tunggu kau nak pergi karaoke bagai , hahah .
Sorry lahh tak dapat tengok kau , aku ada alasan sendiri .
Tapi tak bermakna aku tak doakan kau , haihh tak pernah lupa doakan kau .

Oleh itu , aku hanya duduk dalam rumah sahaja atau lebih tepat lagi dalam bilik sahaja .
Aku rasa nak bunuh diri pun ada , tapi tak best .
Baik mati kebosanan je , huh .
Ouhh yeahh jom sembang pasal final exam , eheh .
Final aku ada yang okay ada yang tak okay , mostly of course lahh tak okay .
Impian aku nak Anugerah Dekan bagai tu tercampak macam tu je dalam diri aku .
Sekarang apa yang aku tau , just berdiam diri .
Lupakan kisah 'cinta' aku yang tak kemana tu , lupakan jgak semua 'impian' masa depan aku tu .
Aku rasa nak kembali normal , malas berpura-pura hidup macam ni .
Pedih ouhh aku rasa , okay korang tak tau aku sembang apa .
Ouhh yeahh , tadi aku isi form study oversea .
*Baru cakap tadi lupakan semua impian*
Ahah , hati aku kuat suruh aku kejar impian study sana .
Aku pun taktau ada apa ntah dekat sana .
InsyaAllah kalau dapat tawaran ni , aku nak pergi .
Sudah lama ku nantikan saat ini berulang .
T_T
Ahh kalau tak , terpaksa lahh aku bersaing dengan kawan-kawan aku sendiri dalam Sains Komputer .
Huh , tak sampai hati kot .
Dalam kelas luar kelas semua kawan bagai nak rak , hakikatnya semua tu bersaing sesama sendiri .
Aku rasa hati aku dah terpikat , bukan apa , macam dah tertarik nak kawan dengan diorang semua .
Alyn , kawal diri tu !
Haa sampai merosot semua subjek ni , eheh baru ada life kan kan .
Okay next sem jom jadi budak nerd , biarlah tak ada siapa nak kawan pun !
Oh tidak ! Aku fikir banyak ni . =='



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.