29 Disember 2011

MFace

Assalamualaikum !
Tahniah kepada artis-artis Malaysia yang berjaya melancarkan laman web sosial Malaysia yang pertama , MFace.me .
Yeahh , baru je tadi Alyn join .
Tak lama lagi , delete jugalahh acc facebook tu .
Wehee , MFace best even agak terabur but lama-lama nanti okay la tu .
Biasalahh tu awal awal kan ?

*Hari ni merupakan hari terakhir buat insan bernama Nor Fazlin binti Mohamed Yusoff .
**Maafkan saya kerana sering membuat salah , saya ni manusia biasa dan mempunyai perasaan . Terima kasih atas semuanya . Ya Allah , aku bersyukur kepada Kau juga kerana telah mengizinkan aku bernafas di bumi Mu ini selama 18 tahun , 1 bulan dan 8 hari . Terima kasih ya Allah atas semua kenangan dan impian yang aku terima sepanjang hidupku ini .

Assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.