27 Disember 2011

Selamat tinggal

Wehee dah berjaya delete acc facebook !
InsyaAllah lepas  ni tak onl facebook dah kalau tak ada hal penting .
Err kalau boleh nak delete je yang lagi satu jugak tu , i mean semua je .
Tengoklahh dulu kalau agak dah tak diperlukan , sekarang pun boleh delete .

Ahha blog ni pun akan ditapis , ceyy tetiba .
Blog lagi satu je yang akan dengar segala masalah aku yang tak pernah selesai dari dulu .

Thank you blog , sanggup dengar je semua . *Walau pun kau tak rela kan ?
Tak lama je lagi , semua ni akan berakhir .
Jangan risau okay , Alyn ?

Ouh yeahh , nak terima ke tak tawaran University of Tasmania ?
-> masalah lagi satu yang dari dulu tak pernah selesai .

Nak dengar cakap family or nak kejar impian ?
Aku fikir , aku nak je terima sebab aku rasa UiTM dah tak serasi dengan aku .
Huh , pernah ke serasi pun ? -,- Tak ada apa dah yang boleh buat aku stay dekat UiTM tu haa .
Serupa aku hidup sorang-sorang je dekat sana kan ? Baik pergi tempat yang orang tak kenal aku je .
At least pergi Australia tu , boleh bawa diri , bawa hati yang sedang berduka lara ni kan ?
Yeayy nak pergi !!

*Malam ni rompak bank , lari rumah pergi Australia !
Hmm , apa boleh buat ? Tak mampu kan ?
Goodbye second chance . Goodbye dream .
Satu hari nanti aku akan melawat universiti tu , tapi special sikit la sebab nak pergi melawat sana dengan abah . Abah tunggu adik tau abah ! Wee ~

+_+ Yeahh memang aku happy pun , korang apa tau ? Korang tak kenal Alyn pun , err abah je kenal siapa Alyn . Weheee smileSMILEsmile =)
*Fake


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.