23 Mei 2012

Last Day T_T

Assalamualaikum !
Haa lama tak post , hehe .
Saja nak story mory ni .
*Currently at Putrajaya , Presint 11 .

Okay , setelah hampir sebulan [May 1st - May 22nd] berada di rumah kakngah menjadi baby sitter ..
Ceii , dah nak balik Ipoh dah huhu sedih betul .
Yelahh lagi berapa minggu je kan nak masuk kampus balik .
So nak kena prepare barang semua .
Plus , orang Ipoh banyak rindu aku dah wehh .
Haha , lalala ~
So sekarang ada dekat rumah abang , menggunakan segala kemudahan [unifi] yang ada haha .
Ni pun tak sampai 24 jam lagi keluar dari rumah kakngah , dah rindu budak dua orang .
Acano ?
Haha ni last pic , captured by me .
And yeah sorry buruk , maklumlah tangan tak berseni haha .


Muhammad Adam Amsyar & Nur Aleesya Dania

Eh , lupa plak .
To kakngah and abg Krol :
Sepanjang saya berada di rumah anda di Sepang tu , thank you for membela saya haha .
Thank you for baju baru 2 helai tu , baju-baju yang kakngah bagi , coklat Cadbury Hazelnut , coklat Cadbury Crunchie , and semuanya lah .
Halalkan makan minum and semua yang orang guna pakai okay ?
And yeah , sorry kalau ada buat salah and perabiskan bil letrik , air , blablabla .

Fikir-fikir balik nak masuk kampus , berdebar-debar plak .
Pasai pa ntah ?
Harap-harap part III ni aku sedar diri sikit daripada part II , banyak lagi bagus .


Okay tukar topik sikit .
Kepada semua yang mengenali diri ini , cewahh hehe .
Err okay , this is awkward .
Aku minta maaf sebab banyak gila buat salah dekat korang .
Terutamanya dekat kawan-kawan sekolah and UiTM , tak dilupakan kepada family tersayang .
Farie , Mayra , Miera , Yana , Marlia , Aen and Dyyah .
Babe , aku rindu korang semua lahh .
Sorry tau sebab aku ni macam ganas sikit [dulu] so cakap main lepas je kan .
Alya , Husna , ET , Amir , Azeera , Naqiu , Hariz , Bella , Apiz , Waney , and yang lain tu .
Okay , sorry sebab aku ni agak menyusahkan .
Sorry untuk semua lah , aku rasa aku yang paling banyak buat salah dengan korang .
Err tak kisah kalau korang taknak kawan aku dah , tapi maafkan aku okay ?
Aku pun takut buat salah lagi , erm truly sorry .
Yang lain pun sama , maybe dalam tak sedar korang ada terasa dengan aku kan .
Sorry sangat-sangat , seriously aku nak berubah jadi lebih baik .
Kalau aku ada buat salah , tegurlah tapi err please ikut cara okay .
And , hee thank you sebab sudi berkawan dengan aku even dah tau banyak keburukan aku .

Kenangan terindah aku bila spend time dengan family and kawan-kawan aku .

Thank you , assalamualaikum !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.