11 Jun 2012

| Segmen Mya : I'm Inspired |

Assalamualaikum semua !
Hewhew okay taknak merewang .
Alyn join satu segmen ni , tu title atas tu .


Kalau korang nak join , korang rujuk sendiri lahh ye dekat blogsite Mya .

My Bias : Sarjan Mohamed Yusoff bin Hashim
Kenal tak ? Kenal tak ?
Mai nak introduce sikit , hehe .

Sarjan Mohamed Yusoff , mestilah seorang anggota polis kan ?
Beliau sangat hebat dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab beliau .
Beliau ni penyabar orangnya .
Okay okay , Sarjan Mohamed Yusoff ni abah saya .
Hehe memangla saya kenal , dari kecil pula kan .
Dari kecil , beliau banyak bersabar dengan kerenah saya .
Saya ni pula jenis yang suka menyusahkan orang , tapi beliau tak pernah merungut sekalipun .
Beliau sanggup susahkan diri beliau semata-mata nak lihat anak-anaknya senang .
Tak percaya ?
Dulu masa kecil saya selalu lepak rumah kawan , agak jauh la rumahnya .
Beliau sanggup ambil hantar saya pergi balik rumah member tu .
Walaupun beliau ada kerja lain , hehe .
Beliau penyabar juga .
Kalau mak ada marah beliau , beliau diam je .
Hehe beliau tak pernah lupa kawan .
Beliau sentiasa meluangkan masa dengan kawan main badminton tanpa lupakan anak-anak dan isteri .
Hee banyak lagi lah sikap beliau yang patut dicontohi oleh semua terutamanya diri saya sendiri walaupun beliau dah tak ada .
Beliau meninggalkan kami semua pada 29 November 2010 .
Tapi kenangan bersama beliau takkan pernah kami padam .

Sekian saja post kali ni , assalamualaikum .

1 ulasan:

  1. http://bilamyamenulis.blogspot.com/2012/08/pemenang-segmen-mya-im-inspired.html

    BalasPadam

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.