11 Jun 2012

With Them

Assalamualaikum semua !
Huhu apa khabar ? Hewhew post ni lambat sikit .
Lambat sikit je , ek elehh haha .

Huahua plan keluar dengan Mayra and Rauf .
Plannya keluar Rabu , so malam tu aku tanya la nak keluar pukul berapa .
Rauf kata pukul 10 pagi janji Melayu .
Faham-faham lahh kan haha .

Rabu [060612]
Tepat pukul 10 pagi aku dah siap , haa apa macam ? Haha
Mayra call , dia kata dia baru gerak dari KL .
Seriously , sempat ke -,-
Aku pun tunggu jelaa Rauf ..
Dari pukul 10pagi sampai ..
Haa agak-agak pukul berapa ?
Pukul 2 petang kot baru sampai rumah aku !
Haha tu pun Mayra dah sampai rumah dah pun .
Haishh penat siap dari pukul 10 pagi .
Rauf drive kereta abang Aziq , Proton Satria warna putih .
Okay memang terkejut ada seorang budak perempuan .
Adik angkat Aziq katanya , Form 5 .
Lagi satu kereta Perodua Kelisa , awek Ien drive .
Of course la Ien ada dalam kereta tu .

Then terus ambil Mayra dekat rumah dia .
Kitorang pergi Jaya Jusco Ipoh Kinta City .
*Again , nama panjang gila -,-
Sampai je aku terus cari makan .
Haha aku dengan Mayra makan nasi ayam je -,-
Lepas tu beli tiket wayang cerita Snow White & The Huntsman .
Masuk pukul 7.25 malam .
So sementara tu kitorang jalan-jalan dekat Padang Polo , Eco Park Botani and lastly hantar adik Aziq tu balik rumah .
Maklumlaa , budak sekolah haha kejam gila .
Then terus pecut pergi JJ balik .

Duduk dalam cinema tu punya lah depan -,-
Yang si Rauf tanya macam-macam cerita pasal apa semua .
Last-last dia tidur plak aihh .
Haha sekali phone dia bunyi , memang aku buat tak kenal la kan haha .
Memang semua orang tengok .
Haihh habis wayang tu pukul 9pm lebih .
Then kitorang pergi Dataran Ipoh , dinner char kuetiau .

Balik tu diorang hantar Mayra sekali balik rumah aku .
Mayra tidur rumah aku hewhew , haha .

Esoknya [Khamis , 070612]
Dalam pukul 5pm macam tu Rauf and Aziq datang rumah .
Boleh plak diorang kata accident , bengong -,-
Penipu ! -,-
Mula-mula nak pergi MyDin beli barang , tapi fikir-fikir banyak barang tak ada so kami gerak ke Tesco je .
Ingat nak beli banyak barang tapi takut tak cukup duit haha .
So beli sikit je , haha .
Lepas tu pergi Dataran juga makan malam .
Kali ni aku order bihun sup , err tapi tak habis juga haha .
Then diorang terus hantar Mayra balik rumah .
Maklumlaa esoknya Mayra dah balik Merbok .
Haha then terus hantar aku balik .

To Rauf & Aziq : Thank you wehh sebab drive kereta ambil kami semua . And belanja makan , duit minyak semua tu lah .

Mayra : Thank you babe teman aku hewhew , nanti keluaq lagi okay ?

About Aziq , Ien & Rauf :
From left : Rauf , Aziq , Ien
 Okay mula kenal Aziq dengan Ien dari Pusat Tuisyen Utama masa Form 5 .
Masa tu satu kelas dengan diorang , diorang selalu duduk baris belakang kitorang .
And trust me , masa tuisyen tu tak pernah bercakap pun dengan diorang .
-,-
Cuma kami ada add fb diorang lahh , hewhew .
Stalking dekat fb jela kan haha .
Rauf plak aku kenal dekat fb je pun .
Rupa-rupanya diorang memang geng -,-
Satu sekolah lagi tu , SYS .
So , tu lah mereka geng hotstuff .
Haha :3

Sorry post berterabur ni haha .
Thank you for reading , assalamualaikum .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.