19 Ogos 2012

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum semua .
Harap belum terlambat lagi nak post raya ni .

First of all , aku nak minta maaf kepada semua yang mengenali diri ni atas segala silap salah yang membuatkan korang terasa hati sampai sekarang ke , apa-apa jelah .
Aku tahu , ada je yang tak okay dengan aku , so aku minta maaf sangat-sangat sebab aku ni tak perfect orangnya .
Err siapa yang tak okay dengan aku tu , ada apa tak puas hati ke apa ke , mohon bagitau aku straight forward . 
And yeah , aku maafkan korang juga . 
Harap korang berjaya dalam hidup and berkawan dengan orang yang baik-baik .
Halalkan makan dan minum or apa-apa je yang korang habiskan untuk aku selama korang berkawan / bersahabat dengan aku .
Kalau tak pun , bagitau lah aku apa yang aku hutang so that aku boleh bayar balik .
Thank you sudi berkawan dengan aku walaupun tak lama :)
Eh jangan rasa terpaksa plak nak berkawan dengan aku .
Kalau taknak kawan tak apa , bagitau je .
Eh macam budak-budak je ayat -.- haha

Last but not least , aku just nak wish Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri , harap diampunkan segala kesalahan aku dari hujung rambut ke hujung kaki .

Special to : 
1) Semua pelajar dan cikgu Tadika Islam Taman Meru , kelas Putih 1999 . *Budget ingat haha 
2) Semua pelajar dan cikgu SK Tarcisian Convent , especially .. lupa kelas apa , yang aku ingat Darjah 1 sampai Darjah 3 aku kelas Kekwa , Darjah 5 Mawar and 6 Lili . Masa Darjah 6 nakal sikit , ponteng kelas pergi lepak dekat dewan semua bagai -.-
3) Semua pelajar dan cikgu SMK Tarcisian Convent . Haa ni panjang sikit sebab sekolah menengah ni banyak drama sikit haha . Sorry ye semua , aku ni agak gedik sikit kot dekat sekolah -.- Banyak ke ? Sikit la , sikit . Hehe 1 Rose , 2 Rose , 3 Rose , 4 Rose dan 5 Rose ! Hehe thank you semua tau tau especially .. banyaklah -.-
4) Semua pelajar , lecturer dan staf UiTM Seri Iskandar . Okay terutamanya kepada pelajar Diploma Sains Komputer batch Jun 2011 , penghuni Melati , blablabla . 
5) Semua lah yang mengenali diri ini , err atau ada yang tak kenal pun boleh .

*Nantilah tukar banner -.-'
Sekian , assalamualaikum .
Yang ikhlas ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.