21 Mei 2013

Help Me

Assalamualaikum semua :)
Post kali ni , aku cuma nak minta tolong je .

Kepada semua yang mengenali diri , tolonglah remove atau delete gambar dan video yang ada aku tak pakai tudung .
Minta tolong sangat-sangat , tolonglah aku ..

Terutamanya zaman sekolah , student SMK Tarcisian Convent please okay ?
Masa jamuan kelas , masa kita hangout .
Eh budak sekolah lain pun ada -.-
SMT Leboh Cator , masa buka puasa ramai-ramai dengan EVA , masa jamuan raya dekat rumah Megat Amir Hakim , masa lepak bila-bila jela .
Semualah kiranya tak kisahlah sekolah mana pun , kalau ada okay ? 
 
Then , zaman jahiliyyah di kampus UiTM Seri Iskandar especially masa part 1 dan part 2 .
Terutamanya coursemate lah , Diploma Sains Komputer .
Course lain kalau ada , tolong juga .
Masa practice koir untuk dinner part 1 , dinner part 1 , masa kita keluar hangout , Pulau Pangkor , celebrate birthday , pendek kata semualah .

Aku minta maaf , demi Allah  aku tak berniat nak susahkan korang semua .
Aku minta maaf kalau permintaan ni menyusahkan korang semua , tapi aku minta tolong sangat-sangat .

Tolonglah remove semuanya tak kisahlah dekat facebook , twitter , blog , semua .
Aku tak mampulah nak bagi balasan apa-apa dekat korang kalau korang minta , cuma korang boleh harapkan balasan daripada Allah

Help me , okay ? :)
Aku berharap sangat-sangat ni .
Thanks kepada sesiapa yang sudi tolong , semoga Allah je yang balas segala perbuatan kamu .

Kalau nak letak juga gambar or video aku , err carilah yang bertudung or menutup aurat .
Laaaaagi comel , lalala ~

*Sebelum ni dah pernah minta tolong ni , dah post dekat facebook , dah tweet .
Ramailah juga yang bagi respon , alhamdulillah banyak gambar aku masa tak bertudung tu dah kena remove .
Baru-baru ni ada sorang member tegur , cakap ada lagi gambar aku tak bertudung dekat facebook kawan yang lain .
Baru tersedar , ada lagi gambarku di internet :(

Ada yang aku jumpa , aku minta tolong .
Ada yang ku komen terus di gambar tersebut , ada yang ku minta tolong melalui chat sahaja .
Tapi aku tak pasti mereka akan tolong aku ke tak , cuma mampu berdoa dan berharap .
Selebihnya aku serahkan kepada penciptaku .

Aku tau , pasti ada yang akan label diri ini poyo dan sebagainya .
Satu yang aku katakan , terserah .
Terserah kamu nak kata apa , hanya Allah yang tahu rahsia hati ini .

Ps : Thanks Biha ^-^

Thank you :)
Assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.