17 Mei 2013

Semester 4 Part V

Assalamualaikum semua .
First of all , gua nak minta maaf .
Sebab apa ? Pasal post sebelum ni .
Gua story pasal New Year kan ? Hah !
Godek-godek post yang lama rupa-rupanya dah story pasal New Year tu .
Patutlah rasa macam lain macam je . Eh ? Haha .
So gua padam story pasal New Year tu dekat post yang lama tu since banyak sangat gambar sampai berat jadinya :3
Anyway , tahniah and thank you sebab sudi mengikuti story Semester 4 ni dari yang first , sampai sekarang which is maybe the last part one .
Okay perasan :p Haha xD

Okay , start post ni pasal LDK sem ni hehe .
Sem ni kitorang LDK outdoor , best memang best tapi penat tau .
Aku kumpulan A19 , mok tu kumpulan C13 .
Hancur harapan , ingatkan sama kumpulan lagi macam sem lepas hehe .
Tak apa , tak apa :)
So sem ni aku berkawan dengan Dee , coursemate aku .
 Tadaaa , dengan our fasi .
Cik Haslinawati kot namanya , eh ?
Serius cakap , miss ni sangat-sangat sporting ! :)
Hey , baju biru tu Dee .
Baju merah tu ? Err eh siapa ?
Oh my .. she's little red riding hood .
Eh ? Tetiba , haha .
So ni lah group kami  , hehe tangkap gambar ni pun payah -.-
Seriously kumpulan kami ni tak kreatif sebab kebanyakan budak CS dan QS so pakai otak kiri je .
Tapi bestlah , diorang suka kacau-kacau haha .

Next , aku join OPKIM lagi weee ~
Kali ni bukan rumah anak-anak yatim , tapi sekolah .
Alaa bukan OPKIM betul-betul pun , kira macam nak bagi semangat diorang belajar macam tu je :)
OPKIM ni anjuran OC tapi gua selamber je join sebab mok ajak .
Nasib baik ada yang kenal :3
Yang pergi ke sekolah tu semua dari kampus kami la .
Satu bas je , semua jadi fasi .
Kalau tak silap semua pelajar pecah kepada 13 groupie .
And each group mesti ada 2 fasi , hehe .
Abang Ikhmal and Kak Alyn jadi fasi kumpulan 12 - Double 6 .
Okay masa ni slot khas untuk bebudak menangis , ingatkan diorang kepada pengorbanan parents diorang .
Ahha ~ Kebanyakan bebudak ni sweet la hehe .
Masa nak balik tu beria minta facebook , twitter and err yeah phone number .
Eh diorang minta pun ada yang contact gua tau :)
Agak jelly la ramai gegirl ni minat dekat mok tu , ish nasib baik sekejap je . Lalala ~
Eh hei hei , jangan ingat dia je ada fans tau :p
Eh apa ni gaduh-gaduh , kata satu group :p
Haha yela yela *monolog .
 Eh ni ke Kak Alyn yang comel tu ?
Lalala ~
 Okay -.- *sigh
Semua kumpulan ada award masing-masing .
For our group , the most 'gedik' group .
Haha semua tercengang dan tertanya-tanya di manakah letaknya gedik itu ?
Tetiba ada batu api cakap fasi dia yang gedik , ini tidak adil ~
Haha so bebudak tu bagi aku star tu -.-
Fine korang , fine :p
Heh ni lagi satu , hehe sebelum balik ni , semua gegirl group aku bagi note ni .
Aku ada bagi note juga dekat diorang tapi err tak cantik macam ni la , more to essay .
Aku dah cakap , tak kreatif adehh .
Aku simpan lagi note ni , ada dalam purse :)
Akak takkan lupa korang okay , in syaa Allah .
So pengalaman dekat OPKIM ni memang takkan dilupakan .
OPKIM mana yang tak best , kan ? ^-^

Next story , ahh back to KOSISWA .
Ahha bukan event apa benda pun , more to kursus kot .
Kena balajar buat paperwork semua tu .
Hah , serius sangat . Padahal Microsoft Powerpoint je pun ~
Taktaulah siapa yang rajin capture ni , rasanya Aqma kot :3
Tak senonoh eh ? Ops !

Next lagi , ahha kami pergi UTP .
Ada err lupalah event apa tu .
Kami berlima , abg Nazri , mok , Biha , Syira and me .
Yela pergi berlima , aku nak kayak dengan siapa kan ? Sobs ~

Okay last story , nak bagi keistimewaan kepada KOSISWA
Cehh ~ Haha masa ni kitorang pergi bangunan ANGKASA dekat Kelana Jaya .
Nak tau satu cerita lawak tak ? Haha gelak sorang bila ingat balik -.-
Haha masa dah nak sampai tu ada lalu dekat satu tol ni , mana entah .
Seberang jalan tu ada satu shopping mall , seingat aku tak open lagi la .
Tetiba Bella bersuara "Eh , Alamanda !"
Semua macam terpaku .. dan .. TERgelak tetiba .
Alamanda dekat Putrajaya la , bukan Kelana Jaya haish -.-
Kesian Bella kena bahan dalam bas tu , kan ? :p
Diorang buat aku nampak kerdil di situ , fine ~
Nah amik ni ~
Err test test kamera Galaxy Note II kepunyaan Biha je , ops ~
Nampak tak terseksanya Nasa sebab mok tu menyempit ?
Okay tu je yang aku nampak , yang lain macam semut .
Haha :p

Lastly , some random photos taken by .. i don't know .
Bella semangat mop office kita , sambil karaoke
Haha :D
Dataran Amanjaya , port biasa kami .
Kami means aku dan mok je ~ Haha
Ni malam sebelum Book Fest dekat sebelah DSI , mampus kena kira semua buku .
 Whatever :3
 Haha try pakai spec abang Subuh , dia taktau nak beli yang mana -.-
 Okay sangat tak ada kerja , haha .

Okaylah , rasanya ni je kot pasal sem 4 .
Well , nampak sangat taktau nak cakap apa dah kan , haha .
So , jumpa lagi next post .
Tata , assalamualaikum ^-^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.