28 Mei 2013

Special Wishes

Assalamualaikum semua !
Post yang ni pendek je , sekadar untuk wish something .

Kepada dia ..
Dia yang selalu menasihati aku dalam semua perkara , dia yang perhatikan aku dan menegur andai aku tersalah , dia yang selalu memberi kata-kata semangat , dia yang penting dalam hidup aku ...
Ahh banyak plak kena puji 'dia' ni -.-
Hehe dia ialah kakngah aku , kakak kesayangan ku .
Ops , jealous plak kakyang dengan kakcik -.-
 Mana kakngah ? Hehe kakngah yang tengah , depan sekali tu kakcik .
Kakyang tak ada tengah bersanding haha .
Belakang sekali tu ? Entah , comel sangat kan ?
Lalala ~
Eh lari topik .
Walaupun budak belakang tu comel , tapi tak apalah birthday punya pasal aku bagi diskaun .
Hari ni kakngah aku yang paaaaaaaling comel hehe .
To kakngah : Thank you for everything , don't you dare to stop supporting me okay ?
I love you kakngah :)

Eh post ni tak habis lagi , ada dua 'dia' .
Dahulunya dia yang paling rapat dengan aku , dia yang selalu menghiburkan diri ini tika hati ini diganggu seribu perasaan , dia yang selalu mengajarku erti hidup , dia yang selalu berkorban demi memberi kesenangan kepada aku , ...
Dia yang telah pergi , kembali kepada Allah swt .
To abah : Abah , adik ucapkan selamat hari lahir . Hampir 3 tahun abah pergi , adik still rasa lagi kehadiran abah :) Abah lah hero adik , dan akan selamanya jadi hero adik . Abah , tunggu adik tau ? Adik sayang abah .

*Lap air mata kejap hee .

Okay tu je , assalamualaikum .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.