14 Mei 2013

Semester 4 Part IV

Assalamualaikum semua !
Adehh malas betul nak update pasal part 4 ni , nak masuk part 5 dah kot -.-
Huhu okay last post kita cerita pasal event fakulti kan ?
Acik-acik KOSISWA , then fakulti je -.-
Tak apa , kali ni kita jalan-jalan okay :D
Nak cerita pasal New Year , haha dah bulan berapa baru nak story kan .
Abaikan ~ 
Well , ni kali pertama aku sambut New Year dengan orang-orang yang aku sayang which are my love and my best friend :)
So , mula-mula tu aku dengan si intan payung plan nak overnight area Ipoh je .
Semangat lah book kereta , nasib baik ada je kosong >_<
Tetiba classmates si intan payung ni ajak pergi KL .
Aku pun ikut je , walau pun dalam hati kalau boleh taknak sebab diorang semua lelaki .
Si mok ni jugak suruh aku ajak Bella & Apiz , nak save budget lah katakan .
Ops , sorry . Mok dan intan payung refer kepada orang yang sama .
Well , you know who you are aite ? >_<

Tetiba Bella cakap dia memang nak overnight dengan Apiz tapi dekat Penang .
Hmm , kitorang pun hampa lah jugak .
Then tetiba lagi (banyaknya tetiba) Bella ajak kami plak join diorang -.-
So aku tanya la mok tu , dia kata okay je .
So (banyak so plak) malam tu , kami pun keluar la .
Kereta Viva manual kalau tak silap :)
Malam tu kami terus shoot pergi Penang hehe :D
Lupa apa nama mall yang mula-mula kita pergi tu -.-
 My bestfriend aka Bella .
Aku tak pendek , Bella yang tinggi sangat >_<
Tengok je lama-lama tapi tak beli pun jam tu puihh >_<
 Suka gambar ni sebab si mok tu buat cover photo :3
 See ? See ? Macam mana lah boleh tak tengok lelama kalau jam je pun dah bersepah cam gini -.-
 Ahha -.-
 Taktaulah deme ni kenapa suka capture dari belakang?
Kitorang sexay eh ? Hihi
 Cuba teka mana aku dan Bella
Lalalala ~
 Dah macam kena skodeng je -.-
 Kikiki masa ni malu-malu nak tangkap gambar .
Taktau la pasal apa :3
Semua oraaaaang , tengok pipi dia !
Hehe suka ! Rasa cam nak tumbuk-tumbuk je hehe ^-^
Eh haa masa ni konon nak makan Pizza Hut , tapi konon jela kan .
Tapi service  lambat gila , kitorang keluar balik .
Hmmm >_<
 Atototototo sweet lettew ?
Hehe mestilah sweet kan sayang ? :)

Hehe so lepas dah kecewa dengan Pizza Hut tu , kami pun cari kedai makan lain .
Lastly jumpa kedai mamak apa entah nama dia .
So kami pun makan lah dekat situ .
Aku tak ingat aku makan nasi ke maggi goreng waktu tu .
Yang aku ingat , aku minum sirap limau and kereta parking depan CC .
Lepas dah makan-makan , hah baru kelam kabut cari jalan nak pergi dataran -.-
Berpusing-pusing juga lah dibuatnya , dah jumpa tempat nak cari parking plak .
Agak jauh jugaklah kami parking , dekat depan Penang Sentral . Eh ?
Taktaulah apa nama stesen bas tu -.-
Masa tu sesak gila wa cakap lu . Jalan pun takut je sebab ada banyak mat motor :(
Nasib baik ada bodyguard sepenuh masa ^-^

So kami lepak jelah , bising dengar air horn tu >_< pfffttt
Aku , Bella dan mok duduk-duduk tangkap belon yang bebudak tu main ecewah , Apiz plak gigih setting DSLR waktu tu .
Eh CREDIT to owner of the DSLR , tak kenal siapa yang pasti kawan Apiz :)
So pukul 11.59pm tu dah start lah countdown .
Aku terus bangun , pergi dekat mok .
Nak sambut di sisi dia la kononnya :)
Tepat pukul 12am , tadaaaaa banyak gila bunga api !
Lalu aku membisikkan kata-kata cinta ke telinga mok .
Cehh , tak ada maknanya kata-kata cinta .
Aku bisik dekat telinga dia (dengan susah payahnya , kena berjengkit sebab dia tinggi sangat) "Happy New Year" !
Hehe sweet tak ? Lalala ~
 Bunga api dia semua lawa-lawa , sebab tengok dengan mok kot :p
Haha tak ada kena mengena >_<
 So dah habis sambut New Year tu , again jalan memang compact wa cakap .
 Kami ni stuck tak boleh keluar dari parking .
Masa ni si mok drive , plan nak pergi Bukit Bendera .
Haish tension masa ni bergaduh dengan dia .
Dia tanya dulu masa pergi dengan Ayep , Abg Sam , Macha dengan Biha tu pergi pantai mana .
Aku cakap lah Batu Ferringhi , tak taulah dia dengar ke tak .
So kitorang pun pusing-pusing je cari jalan nak pergi Bukit Bendera tu .
Dah sampai Bukit Bendera tu , tengok tutup  :(
Masa ni dia marah-marah tanya lagi sekali , dah cakap BATU FERRINGHI !
From that moment , aku tak pandang langsung muka dia .
Tengok tingkap je sambil .. tik tik tik air mata mengalir >_<
Haish pantang kena tengking , bergaduh sikit hmm :(
So kami pun turun lah balik , nak pergi Batu Ferringhi plak .
Otw tu , mok berhenti dekat tepi jalan .
Aku taktau apa jadi sebab pandang tingkap je -.-
Tetiba Apiz ketuk tingkap suruh duduk belakang , haish .
Aku pun duduklah belakang , pakai seat belt supaya tak tergera-gerak dan terus TIDUR !
Biarlah nak jadi apa , dah tak ada mood .
Kena tengking satu hal , dengan dia plak tu , bukan salah kita lagi , depan orang lain plak tu hmm :(

Tetiba aku terbangun masa dah sampai McD , dekat area Batu Ferringhi juga lah .
Apiz dengan mok nak rehat sebab penat drive .
Aku pun tidurlah balik -.- haha
Tetiba mok tu kejut , dia buka seat belt tu .
Dia minta maaf lepas tu ajak tidur dekat dia , hehehe .
Hehe mestilah nak tidur sebelah awak mooookkkk ! :p
So malam tu .. err .. kami pn tidurlah :)
Pagi bangun breakfast KFC AM RISER :D
Then terus cari parking , pergi pantai .
Dah ready nak mandi , Bella buat pengakuan plak .
Dia cakap tak bawa baju -.- Takkan aku sorang perempuan nak mandi kan ?
Lastly Apiz mandi sorang , aku dengan mok jalan-jalan tepi pantai tu .
Ecewahh :3
 Cuba teka dalam botol tu ada apa ? -.-
Ada anak ikan dengan udang yang mok tu tangkap .
Tapi last-last lepaskan balik :)
Hah ni kenapa ni -.-
Okay masa ni best sebab aku jadi 'model' (ke ?) , dan mok jadi photographer (ke ?) .
Posing habislah aku , eh mestilah pantang nampak lens DSLR :p
 Salahkan photographer kalau nampak gedik , lalala ~
*Seluar dah macam nak minta sedekah dekat Chow Kit .
This is what we call as 'BANJIR' -.-
 Soalan : Siapa paling handsome ?
Jawapan : Sayaaaa ! ^-^
Soalan : Siapa paling cantik ?
Jawapan : Sayaaa juga ! ^-^
 Ececeyyy nak jadi model Ombak Rindu plak :p
Hehehe mentang-mentanglah nama sama kan dengan Aaron Aziz :*
 Entah dia posing ke apa taktau -.-
 Motif ? -.-
 Weeee ~ Balik tu kami naik feri tau .
Biarlah noob pun , gua first time tau -.-
Takut juga sebab banyak motor , diorang konvoi .
Tak best macam naik feri pergi Pulau Pangkor sebab tak ada obor-obor :3
So , honestly aku rindu sangat masa ni :)


So BellApiz , thanks ye . Err awkward tak kalau aku nak wish korang kekal sampai bila-bila , happily ever after ?
Tak kot kan ? Kan ?
Aku doakan korang kekal sampai bila-bila okay :)
Aminnnnn ~

.. and for us IkhmAlyn , harap sangat kita kekal sampai bila-bila .
In syaa Allah , kita usahakan apa yang kita dah rancang okay ?
Jangan lupa doakan kita kekal tau sayang ?
5 tahun sekejap je lagi , kumpul duit sikit-sikit kita bina impian kita sama-sama okay ?
Hee ni betul Ombak Rindu ni .
Tapi , hey i'm serious about this .
Kita dah janji nak berubah sama-sama kan , berubah jadi lebih baik ?
Dah banyak sangat kita lalui bersama-sama kan ?
Baaaaaanyak sangat !
Saya percayakan awak , jangan hancurkan hati saya okay ?
Saya pun janji akan cuba jaga hati awak sebaik mungkin , in syaa Allah .

Awak , memang ada je orang cakap saya tak bersyukur dengan awak .
Astaghfirullah hal azim , dia bukan tau pun hati saya bersyukur ke tak tetiba nak cakap saya macam tu .
Itu sangat tidak adil okay , that's why I HATE HER so much
Eh sepatutnya dia cakap macam tu dekat diri sendiri okay ?
Sepatutnya dia yang bersyukur dengan apa yang dia ada sebelum ni .
Datang tetiba , lepas tu nak menyibuk hal orang .
Dia ingat dia siapa ?
Let me tell you something , his past as well as yours are not our future .
Rasanya awak pun tau siapa kan ?
Bukan apa , dia bukan tau apa jadi dekat awak , kita selama ni kan ?
Dia tak ada hak langsung nak cakap pasal kita okay ?
Tak ada hak langsung !
Dia tak tahu pun kenapa saya layan awak macam tu dulu .
Nak cakap aku childish plak tu ?
Oh come on , memang aku childish .

Bila datang bab-bab ni , aku tak ada masa nak melayan cinta monyet macam kau okay ?
Masing-masing dah besar , kau yang tetiba tak hormat keputusan aku .
Padahal tak ada kena-mengena dengan kau pun , lol -.-
Actually , kau yang childish sebab kau fikir kau akan buat macam tu bila kau ada dekat tempat aku padahal kau taktau apa-apa .
Kau fikir macam tu konon nak tebus kesalahan kau dulu lah kan ?
Aku bukan kau , bukan aku yang kena tebus kesalahan kau okay ?
Sebab kau lah ramai yang patah hati . 
Faham ? Eh mestilah kau tak faham kan .
*Marah plak bila ingat balik , fuuhhh !
Awak , mestilah saya bersyukur kenal awak .
Mungkin saya tak macam dia , eh tak dia yang tak macam saya !
Apa yang saya buat dulu semua ada sebab okay , awak pun tau .
Tu la cari pasal lagi , elok orang nak berbaik terus jadi benci >_<
Dia yang taktau , ah lupakan dia -.-

Listen here , saya bukan nak berlagak ke cakap besar ke apa .
Saya tak suka orang lain masuk campur hal kita , especially orang yang pernah ada kena-mengena dengan kita .
Memang kita taktau jodoh kita , tapi saya akan cuba selagi mampu jaga hubungan kita ni okay ?
Saya takkan senang-senang je nak tinggalkan semua ni .
Harap awak pun macam tu .
Eh memang awak dah janji kan :p  

Apa-apa pun semoga semua impian kita tercapai , amin ~
I love you dear , i love you so much :*
*Maaf ye siapa yang terasa , tetiba plak gua bengang teringat pasal dulu -.- 
Bukan dulu je , baru-baru ni pun ada jadi lagi puihh >_< Gua ni bukan senang nak bengang tau heh amikau !

**Minta tolong kome yang baca ni pun tolong doakan kami kekal sampai bila-bila okay ?
Aminn ~ Terima kasih ^-^

Nantikan post akan datang okay ?
Mungkin post terakhir untuk semester 4 :)
Thank you readers sekalian , mmuah :*
Assalamualaikum .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Assalamualaikum!
Soalan atau komen yang murni je ye.